mardi 4 octobre 2016

SWANSONG FOR A RAVEN - BRAND WAR !

Hi folks !

Bonjour à tous !


I'm back with a new fresh picture (and song) for my band Swansong for a Raven.
It is called "Brand War" and because one is never enought I also have one other song (video ^^) to show you, it's a parody cover of the famous song "It's raining men", we turned it to "It's raining brand!".

Je suis de retour avec une photo (et un morceau) tout juste réalisée pour mon groupe Swansong for a Raven.
Le morceau s'appelle "Brand War" et comme deux, c'est toujours mieux que un, j'ai aussi une autre vidéo à vous montrer ! C'est une reprise/parodie du morceau "It's raining men" que nous avons transformé en "It's raining brand!".

Lolita Fashion addicts, hope you like these songs.

Amies Lolitas et passionnés de ce mouvement, j’espère que vous allez apprécier ces morceaux.





See you soon,

A+

Julien Chantôme,

PS : Do not hesitate to follow me on my facebook page to get more updates about my work.

PS : N'hésitez pas à me suivre sur ma page facebook pour avoir plus d'infos sur mon travail.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire